• Facebook
Bel met: +31206912227 / +31207772097 - Dien hier een aanvraag in
SMN Thuiszorg
  • Home
  • De visie van SMN
    • Mantelzorg
  • PGB
  • Ons zorgaanbod
    • Huishoudelijke hulp
    • Persoonlijke verzorging
    • Ambulante Ondersteuning
    • Overige diensten
      • Groepsbegeleiding / Dagbesteding
      • Verpleging aan huis
  • Werken bij SMN
  • Contact
    • Contactgegevens
    • U heeft een vraag
  • Zoek
  • Menu Menu

Clientenraad

U bevindt zich hier: Home1 / Clientenraad

Cliëntenraad

Sinds 3 maart 2009 is de cliëntenraad binnen S.M.N. Thuiszorg operationeel. De cliëntenraad heeft haar grondslag in de Wet Medezeggenschap Cliënten Zorginstellingen.

Doel van de cliëntenraad

De cliëntenraad ziet erop toe, dat de kwaliteit van de zorg gewaarborgd blijft. Dit betekent, dat zij controleren dat u de juiste zorg krijgt waar u recht op hebt. Een cliëntenraad is een zelfstandig orgaan, dat de belangen van de cliënten van een zorgverlener vertegenwoordigt.

Bevoegdheid van de cliëntenraad

Een cliëntenraad is niet iets vrijblijvend. Met de invoering van de Wet Medezeggenschap Cliënten Zorginstellingen (WMCZ) per 1 juni 1996 hebben cliëntenraden wettelijke erkende bevoegdheden gekregen. De mening van de cliëntenraad is al evenmin vrijblijvend. De directie moet terdege rekening mee houden. De WMCZ noemt de onderwerpen waarover de cliëntenraad advies mag uitbrengen of waarvoor instemming van de cliëntenraad vereist is. Cliëntenraden hebben dus wettelijk geregelde advies – instemmingbevoegdheden.

Bezetting van de cliëntenraad

De cliëntenraad bestaat uit drie of vijf leden: allen cliënten. Zij vergaderen eens in de drie maanden maar mogen daarvan afwijken en meer vergaderingen uitschrijven als zij dat nodig vinden. Meer informatie over het functioneren van de clientenraad ligt op kantoor ter inzage. De clientenraad is dagelijks te bereiken op het telefoonnummer 020-7772097

Deelname in de cliëntenraad

Hebt u belangstelling, dan kunt ook plaats nemen in de cliëntenraad door u op te geven als kandidaat. Verkiezingen vinden om de drie jaar plaats. Het is in uw belang dat de cliëntenraad optimaal functioneert, laat ons weten wat u van de dienstverlening vindt. Alleen zo kunnen wij de kwaliteit op peil houden.

De cliëntenraad is te dagelijks te bereiken onder telefoonnummer 020-7772097.

Thuiszorg Aanvragen

Wilt u gebruik maken van de diensten van SMN Thuiszorg?
U kunt uw aanvraag voor thuiszorg direct online indienen.

Huishoudelijke hulp

Persoonlijke verzorging

Ambulante ondersteuning & dagbesteding

Contactgegevens

Service Modern Nederland BV
Florijn 6B / 1102 BA Amsterdam
Postbus 12312 / 1100 AH Amsterdam
NH – Nederland
T: +31206912227
T: +31207772097
F: +31207754090
M: +31641758273
E: info@smnthuiszorg.nl

Algemeen

  • Anti-Spam Beleid
  • Disclaimer
  • Privacybeleid
  • Privacyreglement
  • U heeft een vraag

Protocol

  • Clientenraad
  • Klachtenafhandeling
  • Klanttevredenheid
  • Openingstijden
  • Retourlinks

SMN beoordeeld met een

SMN Thuiszorg review score 7.8
© Copyright - SMN Thuiszorg | Website gerealiseerd door Follow Me
  • Facebook
  • Home
  • Anti-Spam Beleid
  • Privacybeleid
  • Disclaimer
Scroll naar bovenzijde
Beheer cookie toestemming
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}