Klachtenafhandeling
Als cliënt van Service Modern Nederland BV (S.M.N. Thuiszorg), kunt u te maken krijgen met situaties of omstandigheden waarover u niet tevreden bent.
Volgens de wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz) kunt u met uw klacht altijd bij de geschillen instantie terecht. Wij stellen het op prijs dat u de klacht met S.M.N. Thuiszorg bespreekt, zodat er naar uw tevredenheid een oplossing geboden wordt.
Is de situatie van dien aard dat er geen verbetering is opgetreden of u bent niet tevreden met de geboden oplossing, dan kunt u de klacht voorleggen aan een klachtenfunctionaris van Spot (Spot is een branche vereniging) waar S.M.N. Thuiszorg bij aangesloten is. Spot zal dan een gesprek initieren met u en S.M.N. Thuiszorg. Bent u niet tevreden met de geboden oplossing van uw klacht, dan kunt u een officiële klacht indienen bij de geschillen instantie.
Uw klacht kunt u opsturen naar:
klacht@verenigingspot.nl
Postbus 5135,1410 AC Naarden
Voor cliënten met een WMO indicatie
Uw klacht kunt u verzenden naar:
Afd: Klachten WMO
Antwoordnummer: 9087
1000 VV Amsterdam
Tel: 020 – 2518877
WMO/Helpdesk Tel: 0800 – 0643
Klachten – wmo@dzs.amsterdam.nl
Voor meer informatie betreffende klachtenafhandeling kunt ook terecht op www-wzs.amsterdam.nl
Thuiszorg Aanvragen
Wilt u gebruik maken van de diensten van SMN Thuiszorg?
U kunt uw aanvraag voor thuiszorg direct online indienen.